מנהיג החמאס מגיב לחיסול סגנו: "לא ישפיע על המהפכה"

    שלמה ריזל No Comments on מנהיג החמאס מגיב לחיסול סגנו: "לא ישפיע על המהפכה"

    לאחר החיסול המשמעותי הערב, בו נהרג בכיר החמאס סלאח אל-ערורי ושישה מחבלים נוספים, ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה מגיב ואומר: "חיסול אל-עארורי בידי ישראל היא פעולת טרור מוחלטת, הפרה של הריבונות בלבנון והרחבת 'מעגל התוקפנות'. ישראל נושאת באחריות והיא לא תצליח לשבור את האיתנות ואת ההתנגדות במערכה"

    צילום: עבד רחים חטיב / פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמאעיל הנייה נאם בעקבות חיסולו של בכיר הארגון סלאח אל-עארורי הערב בבירות: "חיסולו של אל-אערורי מזכיר לנו חיסולים דומים שידע חמאס, מאז חיסול מייסדה אחמד יאסין, ועבד אל-עזיז א-רנתיסי", אמר. "כפי שהם לא השפיעו על המהפכה ועל ההסלמה – גם חיסול אל-עארורי לא ישפיע".

    עוד הוסיף הנייה: "חיסול אל-עארורי בידי ישראל היא פעולת טרור מוחלטת, הפרה של הריבונות בלבנון והרחבת 'מעגל התוקפנות'. ישראל נושאת באחריות והיא לא תצליח לשבור את האיתנות ואת ההתנגדות במערכה".

    החיזבאללה בהודעה רשמית אחרי החיסול: "אנחנו רואים בחיסול עארורי תקיפה חמורה על לבנון, תושביה, ביטחונה, ריבונה וההתנגדות שלה. הפשע לא יעבור ללא תגובה ועונש".

    דובר משרד החוץ של איראן: "מגנים את חיסול בכיר חמאס ומפקדי הארגון בביירות בידי ישראל. ישראל ותומכיה אחראיות להשלכות של ההרפתקה החדשה. אנחנו קוראים למועצת הביטחון של האו"ם לפעול מיד ובצורה אפקטיבית".

    בתוך כך, ברשת אל-אקצא הודיעו על ארבעה הרוגים נוספים מלבד עארורי ושני המפקדים – סמיר פנדי ועזאם אל-עקרה: מוחמד זכי שאהין, מוחמד א-ריס, מוחמד בשאשה ואחמד חמוד – בסה"כ 7 הרוגים בתקיפה.

    גורם מדיני בישראל אמר הערב כי: "מבלי להתייחס למי עשה מה, יש חשש שהחיסול הזה ודומים שבתקווה יקרו בקרוב מקרבים את קץ המלחמה מבחינת ההישג ש'מצפים' לו וגם מזמנים לחצים אמריקניים. עם זאת, לא רואה שינוי בלחימה בעזה בטווח הקרוב. יש עוד הרבה עבודה בח'אן יונס, כשיחוסלו הבכירים שנמצאים כעת ברצועה זה ישפיע בוודאות על אורך ומשך המלחמה".



    0 תגובות